Dorota Pindel
Od 13 lat w branży marketingu i komunikacji. Posiada doświadczenie biznesowe, copywritingowe i strategiczne. Specjalistka od łączenia technologii z analityką i biznesem, kształcąca się w kierunkach filologicznych, kulturoznawczych i biznesowych. Współtworzyła kampanie zarówno dla największych marek, jak i sektora MŚP. Zajmowała się wdrażaniem strategii i koncepcji reklamowych we współpracy z wiodącymi agencjami reklamowymi w Poznaniu i w Warszawie, a jej projekty doceniane były mi.n. przez jury Effie i Golden Arrow. Ponadto udzielała wsparcia przy modelowaniu i wdrażaniu projektów AI dla firm konsultingowych i technologicznych. Prowadziła wykłady z analizy danych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Od 2022 roku rozwija WebTalk Lab – innowacyjny dział R&D oferujący produkty związane z Customer Experience, a także procesy wprowadzające innowacje – projekty pilotażowe oparte na technologiach interaktywnych lub optymalizacji AI. Jest członkinią Grupy Roboczej SAR ds. AI w branży komunikacji. Zainteresowana szczególnie antropologią i jej łączeniem z technologią. Pasjonuje się wynalazczością i psychologią komunikacji. Wolny czas poświęca podróżom, filozofii i starodrukom.